Project management
- Asiguraram comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat;
- Pregatim si organizam planurile de activitate in cadrul proiectului;
- Administram bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului;
- Valorificam si dezvoltam oportunitatile pe durata implementarii proiectului.
- Coordonam activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice;
- Stabilim relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului;
- Pregatim bugetul si cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale in conformitate cu propunerea inaintata, cu comentariile beneficiarului si cu activitatile prevazute a se desfasura in cadrul proiectului;
- Monitorizam in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redactam rapoartele lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte;
- Facem propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse.
Cookies sunt folosite numai pentru scopuri tehnice conform GDPR , nu implica retentia de date personale.OkNo